Αυξήστε την παραγωγικότητά σας, όπου και αν βρίσκεστε

Συνδέστε τους εργαζόμενους με τα άτομα, τις πληροφορίες και το περιεχόμενο που χρειάζονται, για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και να μεταμορφώσουν τη συνεργασία. 

Μην πνίγεστε στα έγγραφα

Μεταμορφώστε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας και απλοποιήστε τον τρόπο εργασίας, με σύγχρονα εργαλεία που απλοποιούν τις επιχειρηματικές διαδικασίες.

Επιλέξτε την κατάλληλη λύση παραγωγικότητας για την επιχείρησή σας.

Συγκρίνετε και επιλέξτε από μια ποικιλία προγραμμάτων που έχουν σχεδιαστεί για επιχειρήσεις όπως η δική σας.

Βρείτε τη σωστή λύση για εσάς

ξεκινηστε τωρα

Microsoft 365
Basic για Επιχειρήσεις

 

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται το Microsoft Teams καθώς και χώρο αποθήκευσης στο cloud. Δεν περιλαμβάνονται εκδόσεις υπολογιστή των εφαρμογών του Office.

5,10 € ανά χρήστη/μήνα

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

 

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

(Περιλαμβάνονται εκδόσεις web και εκδόσεις για κινητές συσκευές των Word, Excel και PowerPoint.)

 

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams
Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
ξεκινηστε τωρα

Microsoft 365 Standard για Επιχειρήσεις

 

Συνιστάται για επιχειρήσεις που χρειάζονται εφαρμογές του Office σε συσκευές, καθώς και εταιρικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χώρο αποθήκευσης αρχείων cloud και ηλεκτρονικές συσκέψεις και συνομιλίες.

10,50 € ανά χρήστη/μήνα

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

 

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams
Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac
Εργαλεία για την ανάπτυξη & διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Σχεδιάστε χρονοδιαγράμματα και καθημερινές εργασίες με το Microsoft Teams
  • Διευκολύνετε τους πελάτες σας στον προγραμματισμό και τη διαχείριση συναντήσεων με το Microsoft Bookings
ξεκινηστε τωρα

Microsoft 365 Premium για Επιχειρήσεις

 

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται όλα όσα περιλαμβάνονται στο Business Standard, καθώς και προηγμένη προστασία από απειλές στον κυβερνοχώρο και διαχείριση συσκευών.

18,60 € ανά χρήστη/μήνα

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

 

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams

  • Microsoft
    Intune

  • Microsoft
    Azure
Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac
Εργαλεία για την ανάπτυξη & διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Σχεδιάστε χρονοδιαγράμματα και καθημερινές εργασίες με το Microsoft Teams
  • Διευκολύνετε τους πελάτες σας στον προγραμματισμό και τη διαχείριση συναντήσεων με το Microsoft Bookings
Προηγμένη προστασία από απειλές
  • Προστατευτείτε από εξελιγμένες απειλές που κρύβονται σε συνημμένα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνδέσεις και αποκτήστε πρωτοποριακές δυνατότητες άμυνας ενάντια σε απειλές “ημέρας μηδέν”, ransomware και άλλες προσπάθειες προηγμένου λογισμικού κακόβουλης λειτουργίας με την Προηγμένη προστασία του Office 365 από απειλές
  • Σβήστε από απόσταση εταιρικά δεδομένα από συσκευές που έχουν χαθεί ή κλαπεί με το επιλεκτικό σβήσιμο από το Intune
  • Περιορίστε την αντιγραφή ή αποθήκευση των εταιρικών πληροφοριών σε μη εξουσιοδοτημένες εφαρμογές και τοποθεσίες με την Προστασία από εφαρμογές για τις εφαρμογές του Office για κινητές συσκευές
  • Ελέγξτε ποιος έχει πρόσβαση σε εταιρικές πληροφορίες εφαρμόζοντας περιορισμούς όπως “Απαγόρευση αντιγραφής” και “Απαγόρευση προώθησης” με τη
    Διαχείριση δικαιωμάτων πληροφοριών
  • Εφαρμόστε πολιτικές που παρέχουν προληπτική αντίσταση σε παραβιάσεις από απειλές στα Windows 10 με το Windows Defender Exploit Guard
  • Επιβάλετε προστασία από λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας ώστε να διατηρούνται ασφαλείς οι συσκευές με Windows 10 από ιούς, λογισμικό spyware και άλλο κακόβουλο λογισμικό με το Windows Defender
  • Ενεργοποιήστε απεριόριστη αρχειοθέτηση στο cloud και πολιτικές μακροπρόθεσμης διατήρησης για να εξασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε ποτέ κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την Αρχειοθέτηση Exchange Online
Διαχείριση υπολογιστή και κινητών συσκευών
  • Διαμορφώστε δυνατότητες ασφάλειας και ρυθμίσεις σε υπολογιστές με Windows 10 και κινητές συσκευές iOS ή Android® με έναν εύχρηστο Οδηγό εγκατάστασης
  • Χρησιμοποιήστε απλοποιημένα στοιχεία ελέγχου για τη διαχείριση πολιτικών που εφαρμόζονται σε υπολογιστές με Windows 10
  • Αναπτύξτε αυτόματα τις εφαρμογές του Office σε υπολογιστές με Windows 10
  • Ρυθμίστε τις παραμέτρους των υπολογιστών σας για την αυτόματη εγκατάσταση των ενημερώσεων του Office και των Windows 10
  • Εφαρμόστε πολιτικές ασφάλειας για την προστασία των επιχειρηματικών δεδομένων σε όλες τις συσκευές σας, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών iOS, Android® και των υπολογιστών Windows, με τη διαχείριση κινητών συσκευών από το Intune
ξεκινηστε τωρα

Microsoft 365
Εφαρμογές για επιχειρήσεις

 

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται εφαρμογές του Office σε συσκευές και χώρο αποθήκευσης αρχείων cloud. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & Microsoft Teams δεν περιλαμβάνονται.

8,80 € ανά χρήστη/μήνα

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

 

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    One
    Drive
Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac

Βρείτε τη σωστή λύση για εσάς

Microsoft 365
Basic για Επιχειρήσεις

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται το Microsoft Teams καθώς και χώρο αποθήκευσης στο cloud. Δεν περιλαμβάνονται εκδόσεις υπολογιστή των εφαρμογών του Office.

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

(Περιλαμβάνονται εκδόσεις web και εκδόσεις για κινητές συσκευές των Word, Excel και PowerPoint.)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams

5,10 €  / ανά
χρήστη/μήνα
(ετήσια δέσμευση)

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Start now

Microsoft 365
Standard για Επιχειρήσεις

Συνιστάται για επιχειρήσεις που χρειάζονται εφαρμογές του Office σε συσκευές, καθώς και εταιρικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χώρο αποθήκευσης αρχείων cloud και ηλεκτρονικές συσκέψεις και συνομιλίες.

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams

10,50 € ανά χρήστη/μήνα

(ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)

Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.

Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac
Εργαλεία για την ανάπτυξη & διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Σχεδιάστε χρονοδιαγράμματα και καθημερινές εργασίες με το Microsoft Teams
  • Διευκολύνετε τους πελάτες σας στον προγραμματισμό και τη διαχείριση συναντήσεων με το Microsoft Bookings
Start now

Microsoft 365
Premium για Επιχειρήσεις

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται όλα όσα περιλαμβάνονται στο Business Standard, καθώς και προηγμένη προστασία από απειλές στον κυβερνοχώρο και διαχείριση συσκευών.

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    Exchange

  • Microsoft
    One
    Drive

  • Microsoft
    Share
    Point

  • Microsoft
    Teams
 

  • Microsoft
    Intune

  • Microsoft
    Azure

18,60 €  ανά χρήστη/μήνα

(Ετήσια συνδρομή – αυτόματη ανανέωση)
Η τιμή δεν συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ.
Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & ημερολόγια
  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με γραμματοκιβώτιο 50 GB
  • Χρησιμοποιήστε το δικό σας προσαρμοσμένο όνομα τομέα (για παράδειγμα, yourname@yourcompany.com)
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας σε κινητές συσκευές, tablet, υπολογιστές και στο Web με το Exchange
  • Διαχειριστείτε το ημερολόγιό σας, μοιραστείτε τις διαθέσιμες ώρες συσκέψεων, προγραμματίστε συσκέψεις και λάβετε υπενθυμίσεις
  • Προγραμματίστε εύκολα συσκέψεις και απαντήστε σε προσκλήσεις χρησιμοποιώντας κοινόχρηστα ημερολόγια
  • Ρυθμίστε νέους λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες, επαναφέρετε διαγραμμένους λογαριασμούς, δημιουργήστε προσαρμοσμένες δέσμες ενεργειών και πολλά άλλα, από οπουδήποτε
Ομαδική εργασία και επικοινωνία
  • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικές συσκέψεις και βιντεοκλήσεις για έως 250 άτομα με το Microsoft Teams
  • Συνομιλήστε με την ομάδα σας από τον υπολογιστή σας ή εν κινήσει με το Microsoft Teams
  • Συγκεντρώστε όλες τις συνομιλίες της ομάδας σας, τις συσκέψεις, τα αρχεία και τις εφαρμογές, ώστε να μπορείτε εύκολα να συνδέεστε και να συνεργάζεστε από ένα σημείο με το Microsoft Teams
  • Δημιουργήστε τοποθεσίες ομάδας για να κάνετε κοινή χρήση πληροφοριών, περιεχομένου και αρχείων σε ολόκληρο το intranet χρησιμοποιώντας το SharePoint
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Προστατέψτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία, λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας και γνωστές απειλές με το Exchange Online Protection
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac
Εργαλεία για την ανάπτυξη & διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Σχεδιάστε χρονοδιαγράμματα και καθημερινές εργασίες με το Microsoft Teams
  • Διευκολύνετε τους πελάτες σας στον προγραμματισμό και τη διαχείριση συναντήσεων με το Microsoft Bookings
Προηγμένη προστασία από απειλές
  • Προστατευτείτε από εξελιγμένες απειλές που κρύβονται σε συνημμένα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συνδέσεις και αποκτήστε πρωτοποριακές δυνατότητες άμυνας ενάντια σε απειλές “ημέρας μηδέν”, ransomware και άλλες προσπάθειες προηγμένου λογισμικού κακόβουλης λειτουργίας με την Προηγμένη προστασία του Office 365 από απειλές
  • Σβήστε από απόσταση εταιρικά δεδομένα από συσκευές που έχουν χαθεί ή κλαπεί με το επιλεκτικό σβήσιμο από το Intune
  • Περιορίστε την αντιγραφή ή αποθήκευση των εταιρικών πληροφοριών σε μη εξουσιοδοτημένες εφαρμογές και τοποθεσίες με την Προστασία από εφαρμογές για τις εφαρμογές του Office για κινητές συσκευές
  • Ελέγξτε ποιος έχει πρόσβαση σε εταιρικές πληροφορίες εφαρμόζοντας περιορισμούς όπως “Απαγόρευση αντιγραφής” και “Απαγόρευση προώθησης” με τη
    Διαχείριση δικαιωμάτων πληροφοριών
  • Εφαρμόστε πολιτικές που παρέχουν προληπτική αντίσταση σε παραβιάσεις από απειλές στα Windows 10 με το Windows Defender Exploit Guard
  • Επιβάλετε προστασία από λογισμικό κακόβουλης λειτουργίας ώστε να διατηρούνται ασφαλείς οι συσκευές με Windows 10 από ιούς, λογισμικό spyware και άλλο κακόβουλο λογισμικό με το Windows Defender
  • Ενεργοποιήστε απεριόριστη αρχειοθέτηση στο cloud και πολιτικές μακροπρόθεσμης διατήρησης για να εξασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε ποτέ κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την Αρχειοθέτηση Exchange Online
Διαχείριση υπολογιστή και κινητών συσκευών
  • Διαμορφώστε δυνατότητες ασφάλειας και ρυθμίσεις σε υπολογιστές με Windows 10 και κινητές συσκευές iOS ή Android® με έναν εύχρηστο Οδηγό εγκατάστασης
  • Χρησιμοποιήστε απλοποιημένα στοιχεία ελέγχου για τη διαχείριση πολιτικών που εφαρμόζονται σε υπολογιστές με Windows 10
  • Αναπτύξτε αυτόματα τις εφαρμογές του Office σε υπολογιστές με Windows 10
  • Ρυθμίστε τις παραμέτρους των υπολογιστών σας για την αυτόματη εγκατάσταση των ενημερώσεων του Office και των Windows 10
  • Εφαρμόστε πολιτικές ασφάλειας για την προστασία των επιχειρηματικών δεδομένων σε όλες τις συσκευές σας, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών iOS, Android® και των υπολογιστών Windows, με τη διαχείριση κινητών συσκευών από το Intune
Start now

Microsoft 365
Εφαρμογές για επιχειρήσεις

Η καλύτερη επιλογή για επιχειρήσεις που χρειάζονται εφαρμογές του Office σε συσκευές και χώρο αποθήκευσης αρχείων cloud. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο & Microsoft Teams δεν περιλαμβάνονται.

Εφαρμογές του Office που περιλαμβάνονται


  • Microsoft
    Outlook

  • Microsoft
    Word

  • Microsoft
    Excel

  • Microsoft
    Power
    Point

  • Microsoft
    Publisher
    (PC)

  • Microsoft
    Access
    (PC)

Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται

 


  • Microsoft
    One
    Drive

8,80 € / ανά
χρήστη/μήνα
(ετήσια δέσμευση)

Εκδόσεις εφαρμογών Office για Web και κινητές συσκευές
  • Εκδόσεις web των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote
  • Πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, Outlook και OneNote για συσκευές iOS και Androidσε έως 5 τηλέφωνακαι 5 tablet
  • Σύνταξη από κοινού σε πραγματικό χρόνο, ώστε πολλοί χρήστες να μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο
Αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • 1 TB χώρου αποθήκευσης στο OneDrive για αποθήκευση και κοινή χρήση αρχείων
  • Εργαστείτε σε ένα αρχείο και αποθηκεύστε το απευθείας στο OneDrive ή στο SharePoint. Οι αλλαγές ενημερώνονται σε όλες τις συγχρονισμένες συσκευές σας
  • Κάντε κοινή χρήση αρχείων με εξωτερικές επαφές παρέχοντας πρόσβαση ή συνδέσεις επισκέπτη
  • Κάντε κοινή χρήση εγγράφων με ασφάλεια και στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε μόνο τα άτομα με τα κατάλληλα δικαιώματα να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες
  • Πρόσβαση και συγχρονισμός αρχείων σε υπολογιστή ή Mac και κινητές συσκευές
Ασφάλεια και συμμόρφωση
  • Ανταποκρίνεται στα βασικά διεθνή, τοπικά και κλαδικά πρότυπα και όρους, με περισσότερους από 1.000 ελέγχους ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Ελέγξτε ποιος και πότε έχει πρόσβαση στις πληροφορίες της επιχείρησής σας με ομάδες ασφάλειας και προσαρμοσμένα δικαιώματα
  • Δημιουργήστε πολιτικές κωδικών πρόσβασης που απαιτούν από τους χρήστες να κάνουν επαναφορά των κωδικών πρόσβασής τους μετά από έναν καθορισμένο αριθμό ημερών.
Υποστήριξη και ανάπτυξη
  • Τηλεφωνική και online υποστήριξη όλο το εικοσιτετράωρο
  • Εγγύηση χρόνου λειτουργίας 99,9 τοις εκατό
  • Μέγιστος αριθμός χρηστών – 300
  • Άδεια χρήσης για εμπορική χρήση
Εκδόσεις εφαρμογών Office για PC & Mac
  • Πλήρως εγκατεστημένες και πάντα ενημερωμένες εκδόσεις των Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote για Windows ή Mac (καθώς και της Access και του Publisher μόνο για PC)
  • Κάθε χρήστης μπορεί να εγκαταστήσει τις εφαρμογές του Office σε έως 5 PC ή Mac
Start now

Microsoft Teams

Επικοινωνήστε και διαμοιράστε αρχεία 

Οργανωθείτε καλύτερα με την ομάδα σας,  όλα σε μια εφαρμογή

Το Microsoft Teams σας δίνει όλες τις δυνατότητες ως επιχείρηση έτσι ώστε να πάτε το θέμα ενδοεταιρικη επικοινωνια και οργάνωση, όπως και την επικοινωνία με το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης στο επόμενο επίπεδο.

 Αλληλεπιδράστε με τους συναδέλφους σας αλλά και με εξωτερικούς συνεργάτες με:

  • συνομιλίες είτε ομαδικώς είτε με μηνύματα έναν προς έναν
  • συσκέψεις ήχου και βίντεο της ομάδας σας από οπουδήποτε και οποιαδήποτε συσκευή
  • κλήσεις απευθείας στο Microsoft Teams με προηγμένες δυνατότητες, όπως ομαδικές κλήσεις, φωνητικό ταχυδρομείο στο cloud και μεταφορές κλήσεων.

Μπορείτε επιπλέον να βρείτε, μοιραστείτε και επεξεργαστείτε αρχεία σε πραγματικό χρόνο με ευκολία και ασφάλεια,  χρησιμοποιώντας τις γνωστές σε όλους εφαρμογές, όπως τα Word, PowerPoint και Excel στο Microsoft Teams.

Τα αναρίθμητα χαρακτηριστικά της εφαρμογής κερδίσαν την εμπιστοσύνη 145 και πλέον εκατομμυρίων  χρηστών όπως και 500 χιλιάδων επιχειρήσεων παγκοσμίως.

Περιλαμβάνεται στα πακέτα Microsoft 365 Basic, Standard και Premium και υπάρχει άψογη συνδεσιμότητα με τις εφαρμογές του κάθε πακέτου, όπως την σουίτα του Office, το Microsoft, το Outlook, το OneDrive κτλ. για την απόλυτη συνεργασία των εφαρμογών που χρησιμοποιείτε. 

Παραμετροποίηση του Microsoft Teams

H SL Tax αξιοποιεί στο μέγιστο την δυνατότητα συνεργασίας  του Power Apps με το Teams, για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Η τεχνική μας ομάδα μπορεί να δώσει custom λύσεις λογισμικού για την επιχείρησή σας με αυτόματη ενημέρωση μιας ομάδας σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.