
Το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης Λογιστικών Γραφείων
Το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης Λογιστικών Γραφείων
Η Epsilon Net σας παρουσιάζει το νέο εργαλείο για τα Λογιστικά Γραφεία. Το PYLON CRM Λογιστών είναι ένα σύστημα διαχείρισης εργασιών του Λογιστικού Γραφείου για την παρακολούθηση Φορολογικών και Εργατικών Υποχρεώσεων των πελατών σας. Ενδυναμώστε τη σχέση σας με τους πελάτες σας και εξοπλιστείτε με ένα πανίσχυρο εργαλείο
Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και σας παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που θα αναβαθμίσει το προφίλ της επιχείρησής σας και θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εργαζόμενους του Λογιστικού σας Γραφείου.
Με το PYLON CRM ΛΟΓΙΣΤΩΝ διαθέτετε:
Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.
Αντλήστε τις επίσημες Οφειλές από την σελίδα της ΑΑΔΕ και ενημερώστε άμεσα τους πελάτες σας με email ή παρακολουθήστε τες μέσα από το Φορολογικό Ημερολόγιο
Παρακολουθήστε όλες τις εργασίες του Γραφείου μέσα από προκαθορισμένες ροές εργασιών και εξοικονομήστε χρόνο για τους εργαζόμενους του γραφείου για τις μεταξύ τους συναλλαγές αλλά και τις συναλλαγές εκτός γραφείου
Δημιουργήστε την δική σας Ατζέντα αλλά και όλων των εργαζομένων του Λογιστικού Γραφείου, αναθέτοντας τις εργασίες και τις φορολογικές υποχρεώσεις που πρέπει να παρακολουθεί ο καθένας χωριστά. Όλες οι Φορολογικές υποχρεώσεις ενημερώνονται αυτόματα από την επιστημονική ομάδα του e-forologia.gr
Μεταφέρετε τους Υπόχρεους που επιθυμείτε μαζί με τις υποχρεώσεις τους από την εφαρμογή του Tax System. Παράλληλα η σύνδεση με την εφαρμογή του Tax System προσφέρει την ενημέρωση για όλες τις Υποχρεώσεις που έχετε αναθέσει στους πελάτες από τα ήδη αποθηκευμένα έντυπα του Tax System χωρίς να χρειάζεται να πληκτρολογείτε κάθε φορά τα στοιχεία της Υποχρέωσης
Είναι η τηλεφωνική επικοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητάς σας; Αξιοποιήστε τις δυνατότητες σύνδεσης της εφαρμογής με τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και της εξειδικευμένης οθόνης εργασίας telemarketing για λιγότερη ώρα στη διαδικασία, και περισσότερη ώρα στην επικοινωνία και την επιτυχημένη πελατειακή σχέση
Με την δυνατότητα των Custom Υποχρεώσεων έχετε την δυνατότητα να ορίσετε επιπλέον Υποχρεώσεις που πρέπει να παρακολουθείτε για συγκεκριμένους Υπόχρεου μέσα από το Ημερολόγιο
Σύνδεση με τις περισσότερο επισκεπτόμενες σελίδες Δημοσίων και όχι μόνο Υπηρεσιών. Παράλληλα έχει προστεθεί νέα δυνατότητα αναζήτησης ηλεκτρονικής υπηρεσίας μέσα από την λίστα ώστε να μην χρειάζεται κάθε φορά να την αναζητάτε μέσα από όλες τις επιλογές